Mail ons

Overzicht

Sociaal Ondernemerschap in 4 vragen

White paper 4 Mar 2019

Adviseurs voegen waarde toe door verspreiding van kennis en kunde die organisaties versterkt in het opbouwen van hun organization capital en daarmee van waardevolle en unieke value proposities voor de markt. In dit tijdperk van snel veranderende businessmodellen en grote dynamiek in de samenleving is dit belangrijker dan ooit. Om die rol ook in de informatie-samenleving (vierde industriële revolutie) te kunnen blijven spelen, is het voor de adviseur noodzakelijk om nieuwe thema`s te omarmen.

Lees deze nieuwe white paper en ontdek antwoorden op de 4 urgente vragen rond Sociaal Ondernemerschap voor de activistische adviseur:

  1. Zijn shared values noodzakelijk en welke?
  2. Waar staan we qua momentum?
  3. Wat is het verschil tussen de starters en de dinosauriërs?
  4. Waarom is ‘impact’ het nieuwe buzzwoord?

LEES ‘M HIER!

Adviseurs voegen waarde toe door verspreiding van kennis en kunde die organisaties versterkt in het opbouwen van hun organization capital en daarmee van waardevolle en unieke value proposities voor de markt. In dit tijdperk van snel veranderende businessmodellen en grote dynamiek in de samenleving is dit belangrijker dan ooit. Om die rol ook in de informatie-samenleving (vierde industriële revolutie) te kunnen blijven spelen, is het voor de adviseur noodzakelijk om nieuwe thema`s te omarmen.

Lees deze nieuwe white paper en ontdek antwoorden op de 4 urgente vragen rond Sociaal Ondernemerschap voor de activistische adviseur:

  1. Zijn shared values noodzakelijk en welke?
  2. Waar staan we qua momentum?
  3. Wat is het verschil tussen de starters en de dinosauriërs?
  4. Waarom is ‘impact’ het nieuwe buzzwoord?

LEES ‘M HIER!