Mail ons

Overzicht

Sioo op de 2e plaats van beste dienstverleners

Nieuws 21 Jun 2010

We zijn er best een beetje trots op dat Sioo, in een recent uitgevoerd onderzoek beloond is met een tweede positie in de top 30 van beste dienstverlenende opleidingsinstituten. En … als het gaat om integriteit staat Sioo, ruim boven andere opleidingsorganisaties, op de eerste plaats, met een 8,83.

Het onderzoek is uitgevoerd door Millian (uitgever van onder meer The Official Masterguide) onder 2894 respondenten die zelf een opleidingsprogramma hebben gevolgd. In totaal zijn er 348 opleidingsorganisaties beoordeeld. Naast integriteit is er ook naar zaken als klantvriendelijkheid, professionaliteit, kwaliteit van docenten en opleidingsmateriaal, begeleiding, niveau collega-deelnemers en prijs/kwaliteit-verhouding gevraagd.

Een paar cijfers? Oud-deelnemers beoordelen de klantvriendelijkheid van medewerkers bij Sioo met een 8. Docenten van Sioo en de wijze waarop zij deelnemers begeleiden krijgen van hen cijfers variërend van een 7,8 tot een 8,2. Deelnemers geven hun groepsgenoten 7,8. Het gemiddelde van de elf aspecten die zijn beoordeeld leverde Sioo een 7,93 op.

Ja, we zijn er best een beetje trots op! Al realiseren we ons goed dat er nog winst te behalen is op een aantal punten. En daar gaan we de komende tijd mee aan het werk.

We feliciteren collega De Baak, die met een gemiddelde van 8 de lijst aanvoert, van harte!

Wil je kennismaken met wat Sioo momenteel te bieden heeft?
Ontdek ons nieuwe Sioo Internationaal Systeemfestival!

We zijn er best een beetje trots op dat Sioo, in een recent uitgevoerd onderzoek beloond is met een tweede positie in de top 30 van beste dienstverlenende opleidingsinstituten. En … als het gaat om integriteit staat Sioo, ruim boven andere opleidingsorganisaties, op de eerste plaats, met een 8,83.

Het onderzoek is uitgevoerd door Millian (uitgever van onder meer The Official Masterguide) onder 2894 respondenten die zelf een opleidingsprogramma hebben gevolgd. In totaal zijn er 348 opleidingsorganisaties beoordeeld. Naast integriteit is er ook naar zaken als klantvriendelijkheid, professionaliteit, kwaliteit van docenten en opleidingsmateriaal, begeleiding, niveau collega-deelnemers en prijs/kwaliteit-verhouding gevraagd.

Een paar cijfers? Oud-deelnemers beoordelen de klantvriendelijkheid van medewerkers bij Sioo met een 8. Docenten van Sioo en de wijze waarop zij deelnemers begeleiden krijgen van hen cijfers variërend van een 7,8 tot een 8,2. Deelnemers geven hun groepsgenoten 7,8. Het gemiddelde van de elf aspecten die zijn beoordeeld leverde Sioo een 7,93 op.

Ja, we zijn er best een beetje trots op! Al realiseren we ons goed dat er nog winst te behalen is op een aantal punten. En daar gaan we de komende tijd mee aan het werk.

We feliciteren collega De Baak, die met een gemiddelde van 8 de lijst aanvoert, van harte!

Wil je kennismaken met wat Sioo momenteel te bieden heeft?
Ontdek ons nieuwe Sioo Internationaal Systeemfestival!